niedziela, 1 października 2017

311. Jesień pełna kolorów z Rosegal

Witajcie Moi Kochani ! Moje najcudowniejsze Perełeczki! Jak się miewacie? Dziękuję Wam za wszystkie Wasze ciepłe słowa. Zawsze mnie otulacie ciepłą aurą, która motywuję do działania. Zobaczymy jak to będzie z moim tworzeniem. Czekam aktualnie na nową lampę do filmików na Youtube, gdzie spełnie swoje stare marzenie wykonywania różnego makijażu przed kamerą, gdyż Kocham to robić i nie mogę się doczekać jak podzielę się z Wami swoimi pomysłami na makijaż. Jeszcze tylko tydzień i powinna być u mych drzwi! A Lampę sprezentował mi mój Ukochany Tatuś, aby wspierać mnie w moich twórczych ambicjach i planach.
 Lubicie Jesień? Ja ją Kocham, szczególnie tutaj, bo gdy lato jest ponure i deszczowe, to Jesień mimo, że jest chłodniejsza to niebo jest błekitne tak mocno, jakby było skąpane w ciepłym morzu. Zwykle ludzie o tej porze roku stają się smutni i bywają w ponurych nastrojach. Ja natomiast staram się przełamać wszelką melancholię i wprowadzam słoneczko do ludzkich serc, a przynajmniej taką mam nadzieję.
Hello My Dearest ! How are you? Thank you for your lovely comments xx. I am wating for my ring light to come, I cannot wait to receive it ! It's gonna be so cool! Especially I have so many ideas for make up and stuff :) 
Do you like Autumn? I Love Autumn very much :) In here in Ireland Summer is very cloudy with rain but Autumn seems to be very sunny and this is what I love about it. And that is why my Outfits in Fall are crazy colourful. Check my new look with Rosegal.






Uwielbiam Kolor żółty i kanarkowy. Idealnie pasuję do mojej Urody i wspaniale się w nim czuję! Ze sklepu Rosegal zamówiłam sobie kurteczkę właśnie w takim kolorze z pięknie wyszywanymi drzewkami. Spodziewałam się innego materiału, bardziej 'kurtkowego'. Kurtka natmiast jakby z pianki, co nie jest plusem tej narzuty. Nie mniej jednak, jest bardzo ciepła i tak jak pisałam świetnie się w niej czuję.
A co do kolorów, chcecie więcej na tegoroczną Jesień? Co powiecie na takiego Pufa w kolorowe chmurki? Kupiłam go z Mężem w Homestorze za bardzo niską cenę, a mianowicie 10 euro. Idealnie wpasowywuje się w naszą sypialnie:) !
Ze sklepu Rosegal zamówiłam sobie również Bluzę z Fuerkiem w środku. W tamtym roku polowałam na tego typu buzę, ale nic nie mogłam znaleść. Na całe szczęście udało mi się w końcu ją znaleść i bluza jest już ze mną :)
I really Love Yellow color in clothes. I believe it suit my Face ect. From Rosegal shop I got this Lovely Jacket with cute Embroidered Tree images. It has weird material, it's like the surfing on the sea material but I love it anyway. It's pretty warm so it's good for Autumn season. For more colours in Autumn My Husband and I got this cute seating stand in clouds image. I also got from Rosegal Awseome Hoodie with fur inside. Oh lord!! I am so happy with that hoodie because it's super super super WARM! I was looking for this hoodie a year  and I am not joking :D!


Kurtkę i Bluzę znajdziecie w linkach poniżej :
CHECK THIS LINKS BELOW FOR CLOTHES ABOVE


Chciałabym Was zaprosić również na mój Kanał Youtube, gdzie wyszedł nowy filmik z nowymi testami produktów do makijażu :) Mam nadzieję, że zajrzycie i dacie Subka :* 
Filmik Obejrzycie TUTAJ



A teraz uciekam do Was Kochani :* Będe wdzięczna za kliknięcie w linki i za subskrybcję , Buziaczki Kochani !
Thank You my Hunies xxx What you think about my Fall look with Rosegal? Check my youtube account for more stuff and hit subscribe xxx




49 komentarzy:

  1. To się nazywa kolorowy sposób na jesień :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna stylizacja!

    Zapraszam! x
    https://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię jesień, ale jak w dzień jest słonecznie i ciepło, a nocą pada, bo dobrze mi się wtedy śpi ;)
    Śliczna ta kurtka, w żółtym pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy ja już pisałam, że mam identyczny stojak na biżuterię w kształcie manekina??? Nie, no to piszę :D Świat jest mały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. You look so classy. Love the bag! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Angeliko! Ja tez uwielbiam Jesień, Świat jest taki bajkowy i kolorowy,Kurteczki Obie są bardzo ładne, A ta pufa świetna taka kolorowa - Kochana Pozdrawiam Cię Bardzo Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Słoneczko Ty kochane, pięknie wyglądasz! Żółtego w ubiorze nie lubię, ale w kolorach jesiennych uwielbiam. Lubię wiosnę i jesień, ale tą październikową, złotą.
    Buziaczki Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Really awesome street style. It's so perfect with this yellow jacket. Love it!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mialam kiedys zolta sa i tez sie w niej dobrze czulam. Teraz mam troche inne upodobania kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz, a ta kurteczka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też lubię jesień.. cóż jesienne dziecko jestem! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega ta kurteczka- tak fajnie nadaje koloru całości. Jesieni i zimy nie lubię- jestem typowym dzieckiem lata :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta kurteczka przez jakiś czas mnie kusiła, wapniały ma kolor ;) 30,24 24,65 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię jesień, szczególnie gdy jest słoneczna, poza tym zawsze mnie ta pora roku motywuje do działania. Ta żółta kurtka jest czaderska, a bluza musi być cieplutka:) Ślicznie wyglądasz, piękna jesteś, a zestaw z żółtą kurtką extra!:)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega! Ten dodatek żółtego idealnie tutaj pasuje 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  16. Za piankowym materiałem nie przepadam ale fakt jest on ciepły za to bluza jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękną masz tą kurteczkę. Kolor idealny aby rozjaśnić ponure dni

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny post i ciekawe propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja niestety nie przepadam za jesienią, chociaż uważam, że zima jest jeszcze gorsza :D
    Żółty bardzo Ci pasuje :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię takie kolorowe stylizacje :) Rozweselają szare ulice :)
    Pufa w chmurki bardzo oryginalna! Oczywiście linki kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię jesień, ale tylko tą ciepłą, złotą - taką jak teraz :) Nie lubię jej deszczowej i ponurej odsłony. Bardzo ładna stylizacja, jak zwykle wszystko świetnie ze sobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super , że dobrze czujesz się w kolorach, Twoje stylizacje nie są nudne, ja najbardziej lubię... szarość

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie ta stylizacja do Ciebie pasuje. :) Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładna ta kurteczka. Kolor bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie przepadam za kolorem żółtym. Fajna bluzka z futerkiem. Na pewno bardzo cieplutka. Idealna na chłodne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  26. masz rację kochana- kolor kanarkowy/żółty idealnie do Ciebie pasuje ;) jest taki radosny jak Ty ;) ;***

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jesieni nienawidzę... Głównie dlatego, że kończy moje ukochane lato ;( No i zazwyczaj jest brzydka, szara i ponura... Kurteczka cudna, rzeczywiście bardzo Ci do twarzy w żółtym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna kurteczka😀 uwielbiam takoe kolorowe stylizacje na jesień 😀

    OdpowiedzUsuń
  29. Super wyglądasz w tej stylizacji, faktycznie żółty do ciebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Skarbie, a ta lampa to coś w stylu co mają fotografowie ?
    ;)
    Ja czekam na więcej zdjęć z Twoimi makijażami, ponieważ uwielbiam je oglądać <33 Perełka <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam jesień! Super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajna ta kurteczka, chociaż niebieska też świetnie wygląda :)bluza super :)kliki:***

    OdpowiedzUsuń
  33. Żółty to nie mój kolor, ale Tobie bardzo w nim do twarzy ! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  34. Na ostatnim zdjęciu jesteś bardzo podobna do mojej koleżanki z liceum :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładnie Ci w żółtym kolorze :) Świetna bluza, druga również :) Podoba mi się twoja pufa w kolorowe chmurki :))
    Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  36. O kurczę! Ta żółta kurka jest naprawdę niezła! Obejrzyj sobie pokaz Viktor&Rolf u mnie w dzisiejszym poście, bo bardzo wpisałaś się w klimat tego pokazu tą stylizacją! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja wolę klasyczne i stonowane kolory ale wyglądasz świetnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)